tuvalisaforseliuss

Alla inlägg under augusti 2013

Av tuvalisa forselius - 22 augusti 2013 12:48

Slutar blogga
Hej jag orkar inte blogga
Så jag kommer inte blogga ofta alls
Så om ni vill se mer bilder eller
Vad jag gör på dagarna så får ni
Följa mej på instagram och videofyme
På instagram heter jag
Tuvalisa_forselius
Och på videofyme heter jag
Tuvalisa Tuvissen Forselius

Men det har varit kul att blogga men jag har inte tid så ni får följa mej på
Videofyme och instagram! Puss hej
:** <3

Av tuvalisa forselius - 19 augusti 2013 23:42

Hej nu börjar skolan snart så då kanske jag inte uppdaterar lika mycket men ska försöka och förlåt för dålig upptatering sdet kan bli bättre och sämre jag vetinte! Men iallafall idag va jag me Emma och Wilma och Alex och Winter och Wille men nu ska jag sova så hej då åh juste följ mej på video fy me jag heter Tuvalisa Tuvissen Forselius

Av tuvalisa forselius - 16 augusti 2013 21:42

Hej jag kom nyss hem från zackes fotbolls match och ska snart äta varma mackor och sen kolla på film och sen typ sova och hålla på me mobilen men imorn ska vi på grillfest och så men vi hörs imorn hejdååå!<3

Av tuvalisa forselius - 16 augusti 2013 15:08

Hej ikväll ska jag bara ta det lungt och så men jag kanske är me nån kompis ikväll får se och jag kanske ska kolla på fotboll ikväll för min låtsas pappa har match men hejdå!

Av tuvalisa forselius - 16 augusti 2013 15:06

Hej ikväll ska jag bara ta det lungt och så men jag kanske är me nån kompis ikväll får se och jag kanske ska kolla på fotboll ikväll för min låtsas pappa har match men hejdå!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av tuvalisa forselius - 14 augusti 2013 09:33

Hej igår var jah me Hannah för hon fyller år och idag ska jag va me Emma och Wilma och ha as kul för jag behöver få nått annat och tänka på!<3 men bloggar mer ikväll

Av tuvalisa forselius - 13 augusti 2013 07:51

Grattis världens underbaraste syster idag är det din dag hoppas du får en toppen dag nu och med mej sen för det är du verkligen värld och jag älskar dej så sjukt mycket systrar till döden och tillsammans klarar vi allt min älskade älskade syster hipp hipp hurra hurra hurra på 12års dagen <3 :) :* och följ Hannah på instagram hon heter@hannah_blomdahl

[Bild]

Av tuvalisa forselius - 12 augusti 2013 00:54

Hej idag eller ja igår så var jah hemma till 12 typ sen va jag me mina grannar och sen vid 8 så färga jag mitt hår blont och det blev bra men jag ska bleka 1 gång till så blir det bra då och sen var jag me Hannah och Emil och kom nyss hem mej nu ska ja sova så godnatt<3

Presentation


hej jag heter tuvalisa och jag hoppas varkligen att ni gillar min blogg:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards